пятница, 2 июня 2023 г.

ЗАКОН НЕ НОВ !

 






UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

 

 

   Закон Божий незмінний.

   «НЕ ЗМІНЮ ІСТИНИ МОЄЇ, НЕ ПОРУШУ ЗАВІТУ МОГО, І НЕ ЗМІНЮ ТОГО, ЩО ВИЙШЛО З ВУСТ МОЇХ» (Пс 89.34-35).

 

   Люди не мають права переглядати його.

   «Не додавайте до того, що Я наказую вам, і не віднімайте від того; дотримуйтесь заповідей Господа Бога вашого, які Я заповідую»  -  сказав Мойсей у Повторення Закону 4.2.

 

   Христос підтвердив ці слова (Матв 5.17-19, Лука 16.17).

   Апостол Павло сказав:

   «Отже, ми знищуємо закон вірою? НІЯК; але закон СТВЕРДЖУЄМО» (Рим 3.31).

   Апостол Яків:

   «Так говоріть і так чиніть, як ті, хто має бути судимий за законом свободи» (Як 2.12).

   Апостол Іван:

   «Бо це Любов до Бога, щоб ми дотримувалися Його заповідей» (1 Івана 5.2).

  

   ХТО КАЖЕ: «Я ПІЗНАВ ЙОГО», АЛЕ ЗАПОВЕДЕЙ ЙОГО НЕ ДОТРИМУЄТЬСЯ, ТОЙ БРЕХУН (1 Івана 2.4).

 

   Дотримання закону - ознака святості:

   «Тут терпіння святих, які дотримуються Божих заповідей і віри в Ісуса» (Об'явл 14.12).

Комментариев нет:

Отправить комментарий