среда, 31 мая 2023 г.

ОДКРОВЕННЯ

 






WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

 

 

   Закон Божий (десятислів'я) виданий, вимовлений і написаний Тим, Хто виводив Ізраїль з Єгипту, і це Христос.

   Закон Божий заснований на особистості Бога і є одкровення Його характеру:   праведності ( Пс 145.17 і Пс 119.172), святості ( Лев 11.44 і Рим 7.12), істинності ( Пс 31.6 і Мал 2.6), миру ( Іван 16.33 і Пс 119.165), духовності ( Іван 4.24 і Пс 111.7-8), незмінності (Мал 3.6 і Пс 111.7-8), досконалості (Матв 5.48 і Пс 19.8), ЛЮБОВI (1 Іван 4.8 та Матв 22.36-40). Як бачите, і Бог, і закон мають ті ж самі властивості !

   Послух цьому закону розвиває незмінний характер, згідний з волею Божою та Його характером.

 

   Закон був відомий людям до Синаю:

I. «Так говорить Господь, Бог Ізраїлів: відпусти народ Мій» (Вих 5.1).

ІІ. «І як Лаван пішов стригти худобу свою, то Рахіль викрала ідолів, що були в його батька» (Бут 30.32).

ІІІ. Але фараон сказав: Хто такий Господь? (Вих 5.2) «Справи єгипетської землі, в якій ви жили, не чиніть» (Лев 18.3).

IV. «І ПОЧИВ В ДЕНЬ СЬОМИЙ ВІД ВСІХ СПРАВ СВОЇХ. І БЛАГОСЛОВИВ СЬОМИЙ ДЕНЬ І ОСВЯТИВ ЙОГО» (Бут 2.2-3).

V. «Тож покине чоловік свого батька та матір свою, і пристане до дружини своєї» (Бут 2.24). «Якщо я прийду до твого раба, то він (батько) побачивши, що немає хлопця, помре» (Бут 44.30-31).

VI. «Що ти зробив? Голос крові брата твого кличе до мене від землі» (Бут 4.10).

VII. «І побачив її Юда і сприйняв її за блудницю, бо вона закрила своє обличчя» (Бут 38.15).

VIII. «Всяка з кіз не з цятками і не з плямами, і з овець не чорна, це в мене крадене» (Бут 30.33).

IX. «Навіщо ти сказав: вона сестра моя?» (Бут 12.19).

X. «І побачила дружина, що дерево добре для їжі, і що воно приємне для очей і бажане» (Бут 3.6).

Комментариев нет:

Отправить комментарий