вторник, 9 января 2024 г.

НАДIЯ

 






НННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННН

 

 

1 Розсуди мене, Боже, й справуйся за справу мою із людьми небогобійними, визволь мене від людини обмани та кривди!

2 Бо ж Бог Ти моєї твердині, чого ж Ти покинув мене? Чого я блукаю сумний через утиск ворожий?

3 Пошли Своє світло та правду Свою, вони мене будуть провадити, вони запровадять мене до Твоєї святої гори та до місць пробування Твого.

4 I нехай я дістанусь до Божого жертівника, до Бога розради й потіхи моєї, і буду на арфі хвалити Тебе, Боже, Боже Ти мій!

5 Чого, душе моя, ти сумуєш, і чого ти в мені непокоїшся? Май надію на Бога, бо я Йому буду ще дякувати за спасіння Його, мого Бога!

 

    Ми живемо у світі, де править сатана. Насамперед Адам був представником і главою цього світу, але сатана вкрав у нього це. Тому він володіє цим світом і в ньому так багато зла. Сатана - ошуканець із самого початку. Бог сказав, що закон Його існує для щастя всіх, але сатана говорив і зараз говорить, що не потрібен закон, що потрібна свобода від усіх законів, і це жахливо. Гріх є порушенням закону Божого, і результати гріха ми бачимо всюди. Але сатана продовжує вчити, що немає необхідності в законі, і багато тих, хто самі себе називають послідовниками Ісуса Христа (з хибних церков), теж стверджують, що «закон не потрібен», і також те, що «У Біблії написано так».

    У Всесвіті є порядок, оскільки існують закони: закони природи та моральні закони, тому, згідно з Божим планом, це несе порядок та щастя. Жаль, що цього не розуміють, і останнім часом будуть спроби не скасувати закон, але змінити його, наприклад, четверту заповідь про суботу, і буде так, що на землі Божі закони опиняться, як не дивно, поза законом.

    Незважаючи на це, на землі завжди були люди, вірні Богові та істині - ті, хто поклоняється Богові у справжній істині. Наприклад, таким був Авель, він виконував те, що Бог сказав про жертву. Це був також Ной, який вірив Богові, незважаючи на те, що навколо нього, як і сьогодні, панував такий атеїзм. І інших, подібних до них, Божих людей було дуже багато.

    Треба сказати, що це дуже непросто - бути вірним Богові, коли навколо майже всі служать сатані, і ще більше, такі стверджують, що служать Богові. Це і служителі Валла, і фарисеї, і католики. Про який суд йдеться у першому вірші цього псалму? Про те, що Бог справжній Суддя і Він вирішує, що правда і що обман !

    Що нам потрібно сьогодні (так само як віруючим минулого)? Сильна віра і Святий Дух. Чому? Тому що в такому стані суспільства, коли нас небагато, ми почуваємося самотніми, всі проклинають нас і сміються з нас. Але, як написано у Священних Писаннях і в книгах Елен Уайт (читання їх дуже корисне, шкода, що у нас є такі, які не розуміють, як важливо читати і Елен Уайт), Бог посилає Своїм віруючим не лише духовне світло, а й радість. Вірні Богу і Його обіцянкам радісні, незважаючи на те, що їм дуже важко, не виключаючи небезпеки, що мають місце, навіть для їхнього життя.

    Є умови, щоб отримати все це: перш за все, ми повинні вирішити, кому ми служимо, і робити кроки назустріч (це наша частина), і тоді Бог наблизиться до нас, отже, ми йдемо в потрібному напрямку, щоб перемогти сатану і стати досконалими людьми. Ісус сказав, що сатана, князь цього світу, не має в Ньому нічого. Але якщо це було так, то і ми Його силою маємо прийти до стану, що й у нас від нього не буде нічого, навіть одного малесенького гріха у характері.

    Але для цього ми маємо якомога ближче наближатися до Бога, до Святого Святих небесного святилища, де зараз знаходиться Ісус Христос - наш великий Первосвященик. Саме зараз час для того, щоб змінювати себе, включаючи свої думки, бажання, уяву та звички. Також і наші тіла ми повинні зберігати та боронити від усього поганого, нездорового та шкідливого. А наше прославлення має бути не лише на словах та на музичних інструментах, а й на ділі.

    Це наша надія - Бог обіцяв нам спасіння і те, що ми ще прославимо Його в Царстві Небесному.

Комментариев нет:

Отправить комментарий