вторник, 30 января 2024 г.

ЦЕ СВIТ МОГО ОТЦЯ !

 






!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Це світ мого Отця!

Я чую звуки скрізь:

Для Господа природа вся

Співає гімн хвали.

 

Це світ мого Отця!

І місяць, і зірки,

І сонця жар, і дощ із хмар

Дива Його руки.

 

Це світ мого Отця!

Він світло всім дає,

І у полях, і у морях

Засвідчує Себе.

 

Це світ мого Отця!

Поглянь яка краса

Масиви гір, і птах і звір

Звеличують Творця.

 

Це світ мого Отця!

Хай не забуду я:

Неправда й гріх в думках людських,

Та Бог для всіх Суддя.

 

Це світ мого Отця!

Ще битві не кінець:

Прийде Ісус звершити суд,

Йому хвала і честь!

Комментариев нет:

Отправить комментарий