пятница, 29 апреля 2022 г.

ЧИ БIБЛIЯ - СЛОВО БОЖЕ ?





За час свого існування Біблія ретельно вивчалася, а також пiдвергалась нападкам противників. Іноді Біблія представляється спостерігачеві як би порізаною на шматки, знедоленою і, мабуть, знищеною. Але насправді, при всякому нападі на неї, вона показує себе твердим гранітним каменем, свого роду ковадлом, про яку розбиваються сотні молотків, не завдаючи їй істотної шкоди. 
 Біблія – найпоширеніша книга. Щороку вона видається (повністю або частково) тиражем 25 млн. екземплярів. І не дивно, тому що ВОНА ВІДПОВІДАЄ НА ВСІ ЗАПИТАННЯ І ЗАДОВОЛЬНЯЄ НАЙГЛИБОКІ ДУХОВНІ ПОТРІБИ ЛЮДИНИ. Тільки Біблія дає нам знати, хто створив світ, від кого походить людина, для чого ми живемо, в чому шукати надію та втіху, що буде в майбутньому.
 Достоєвський сказав: Господи, що за ця книга - Святе Письмо! Яке диво і яка сила, дані з нею людині! 
 Змучений життям суворим, 
 Не раз я собі знаходив 
 У дієсловах споконвічного 
 Слова Джерело спокою та сил. 
 Як дихають святі та звуки 
 Божественним почуттям любові, 
 І серце тривожного чоловіка 
 Як скоро упокорюють вони! 
 Як солодко читати ці рядки, 
 Читаючи, молитися в тиші, 
 І плакати, і черпати уроки 
 З них для розуму та душі! 
 Н.Нікітін 

 Походження Біблії 
 Вона писалася майже 2000 років. Її 66 книг (39 і 27) написані людьми різних соціальних груп: пастухи, рибалки, ремісники, вчителі, проповідники, лікарі та державні діячі. Вони перебувають у повній гармонії і там немає протиріч. Таким чином, істинним Автором Біблії є Бог (Євр 1.1-2, 2 Пет 1.20-21). 
 Дух Господній говорить у мені, і слово Його мовою в менi. 
 2 Сам 23.2 
 Ти вабив мене, Господи - і Я захоплений; Ти сильніший за мене - і переміг, і я щодня в посміянні, кожен знущається з мене. Бо тільки-но почну говорити я - кричу про насильство, кричу про руйнування, тому що слово Господнє звернулося в ганьбі мені і в повсякденне посміяння. І подумав я: «Не нагадуватиму про Нього і більше не буду говорити в ім'я Його»; АЛЕ БУЛО В СЕРДЦІ МОЄМУ, ЯК ГОРИННИЙ ВОГОНЬ, що горить, ув'язнений у кістках моїх, і я змучився, утримуючи його, і не міг. 
 Єремія 20.7-9 
 Отже, пророки НЕ МОГЛИ НЕ ГОВОРИТИ АБО НЕ ПИСАТИ того, що їм навіює Дух Божий. 
 З текстів Іван 12.4-9 і Лука 4.18 випливає, що слова Христа і Бога Отця одні й ті самі, і що в Христі проявився вплив Святого Духа, який згідно з Іван 14.26 і 16.13 є Утішителем і Наставником. 
 Об'явлення Ісуса Христа... Те, що бачиш, напиши до книги і пішли церквам. 
 Об'явл 1.1,11 
 Отже, Бог - Автор Біблії, а її письменники викладали НЕ СВОЇ ДУМКИ, АЛЕ ТІ, ЯКІ БУЛИ НАВНА ДУХОМ БОЖИМ. 

 Призначення Біблії 
 Вона потрібна людині, тому що кожне її слово містить велике духовне багатство (2 Тим 3.16-17). 
 Не хлібом одним буде жити людина, але будь-яким словом Божим. 
 Лука 4.4 
 Як їжа необхідна для підтримання життя тіла, так і Слово Боже необхідне для підтримання життя духовного. Написано нам у повчання, щоб ми терпінням і втіхою з Писань зберігали надію. Римлянам 15.4 МИ НЕ У СТАНІ СВОЇМ РОЗУМОМ ВИЗНАЧИТИ ІСТОТНІСТЬ АБО НЕОБМЕЖЕННЯ якогось вчення чи думки людей, тому КОРИСТУЄМОСЬ СЛОВОМ БОЖИМ ЯК ЄДИНИМ ДЖЕРЕЛОМ ВІРИ І ЖИТТЯ: 

 Ознака брехні: 
Звертайтеся до закону та одкровення. Якщо вони (люди) не кажуть, як це слово, то немає в них світла (Ісая 8.20). 
 Ознака ІСТИНИ: Слово Твоє - світильник ноги моєї і світло стежки моєї (Псалом 119.105). 
 Мета Слова Божого, таким чином, така: 
 Освяти їх істиною Твоєю; слово Твоє є істиною. 
 Іван 17.17 
 І пізнаєте істину, і ІСТИНА ЗРОБИТЬ ВАС ВІЛЬНИМИ. 
 Іван 8.32 

 Основний зміст Біблії 
 Найвеличнішою фігурою як у Старому, так і Новому Завіті, є САМ ХРИСТОС. 
Головна тема - ПЛАН РЯТУВАННЯ. 
 До цього спасіння ставилися дослідження пророків, які передбачили про призначенiй їм благодаті, досліджуючи, на яке і на який час вказував існуючий у них Дух Христовий, коли Він провіщав Христові страждання і наступну за ними славу. 
Їм відкрито було, що не їм, а нам служило те, що нині проповідане вам благовістили Духом Святим, посланим з небес, у що бажають проникнути Ангели. 
 1 Петра 1.10-12 
 Ісус говорив про те, що Писання (на той час - Старий Завіт) свідчать про Нього (Лука 24.25-27,44-45). 
 Воскреснувши і з'явившись учням, Він розповів, що говорили про Нього пророки. 
Про ці пророцтва говорили апостоли (Дії 10.43). 
 Якби ви були дітьми Авраама, то діла Авраама робили б. А тепер шукаєте убити Мене, Людину, що вам сказала істину, яку чув від Бога: Авраам цього не робив. 
 Іван 8.39-40 
 До того ж ти з дитинства знаєш Писання, які можуть примудрити тебе на спасіння вірою в Христа Ісуса. 
 2 Тимофія 3.15 
 І мир Божий, що перевищує будь-який розум, збереже ваши сердця у Христі Ісусі. 
 Филип'ян 4.7 
 Отже, головна мета Біблії - привести нас до Ісуса Христа як до Спасителя, вказати світло та сенс життя, свободу від зла та гріха. Це втіха в смутку і досконала радість, прощення гріхів і надія вічного життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий