четверг, 28 сентября 2023 г.

МИ ПОТРIБНI БОГУ !

 






!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



«Не бійся, бо Я викупив тебе, Я закликав твоє ім'я, ти Мій» (Іс 43.1).

   4 основні питання:

1) Чи є Бог?

2) Який Він?

3) Хто я?

4) Навіщо я живу?

   Докази буття Божого не потрібні. ВІН ІСНУЄ.

   Ми повинні пізнати Бога, щоб догодити Йому (не вивчати, а ПІЗНАТИ). Для цього треба вчитися слухати Бога і читати Слово Боже, довіритися Духу Святому та істині, яку Він відкриває. Вірте в Бога, Який вірить у вас і любить вас.

   ВИ ПОТРІБНІ ЙОМУ.

   «Бо так полюбив Бог світ, що віддав Сина Свого Єдинородного, щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, але мав життя вічне»

                                                         (Іван 3.16).

   «Прийдіть до Мене всі, що натруджені та обтяжені, і Я заспокою вас».

                                                         (Матв 11.28).

Комментариев нет:

Отправить комментарий