среда, 10 мая 2023 г.

БОГ ОТЕЦЬ

 






ОООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО

 

 

   Є три особи Божества: Бог Отець, Син і Святий Дух (Матв 28.19, 1 Іван 5.7, Іс 63.9-10).

   Примітка:

   ХРИСТИЯНИ ВІРЯТЬ У ТРИЄДИНОГО БОГА, А НЕ В ТРЬОХ БОГIВ !!! (Повтор 6.4)

 

   Бог Отець - перша особа Божества і, як такий, Він найбільший. «Батько мій більше Мене (Христа)» (Іван 14.28).

   Мудрість і сила Божа нескінченні. Про це свідчать всесвіт і природа. «Знаю, що Ти все можеш і що Твій намір не може бути зупинено... Я говорив про те, чого не розумів, про чудесні справи для мене, яких я не знав» (Йов 42.2-3). «Хто вичерпав води жменею Своєю та п'яддю виміряв небеса, і помістив у міру порох землі, і зважив на терезах гори та на чашах вагових пагорби?» (Іс 40.12).

 

   Властивості Божі:

- мудрість: «Про безодню багатства та премудрості та знання…» (Рим 11.33)

- ЛЮБОВ: «Бог є любов» (1 Іван 4.8)

- знання майбутнього: «Я сповіщаю від початку, що буде в кінці» (Іс 46.10)

- милість, довготерпіння, милосердя:

   «Господь Бог людинолюбний і милосердний, довготерпеливий і багатомилостивий...» (Вих 34.6)

 

   Бог вічний і незмінний у всіх своїх властивостях (Як 1.17).

 

 

   Примітка:

   Оскільки Бог вічний у всіх Своїх властивостях, всі Його дії у будь-який час справедливі і досконалі і вищі за судження інших істот. Всі були б набагато щасливішими, якби вірили, що милосердний Господь чинить з кожним настільки добре, наскільки це можливо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий