пятница, 8 марта 2024 г.

НЕ ТРЕБА СУМНIВIВ !

 






!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



У НАС НЕМАЄ НІЯКИХ ПРИЧИН ДЛЯ АТЕЇЗМУ І СУМНІВ В ІСТИННОСТІ СЛОВА БОЖОГО. Сумнів - зрадник, як сказав Шекспір.

 

Що неминуче призводить до відступу від Бога?

«Дивіться, браття, щоб не було в кому з вас серця лукавого чи невірного, щоб не відступити від Бога живого» (Євр 3.12).

 

Яким чином виявилося наполегливе відступництво жителів Єрусалиму?

«Для чого цей народ, Єрусалиме, перебуває в завзятому відступництві? вони міцно тримаються обману і не хочуть звернутися. Я спостерігав і слухав: не кажуть вони правди, ніхто не кається у своїй безбожності, ніхто не каже: що я зробив? ; кожен звертається на свій шлях, як кінь, що кидається в бій» (Єр 8.5-6).

 

Яка одна з відмінних рис відступництва?

«З днів батьків ваших ви відступили від уставів Моїх і не дотримуєтеся їх; зверніться до Мене, і Я звернуся до вас, говорить Господь Саваот. Ви скажете: «як нам звернутися?» » (Мал 3.7).

 

Про яку нехтовану постанову нагадує Бог?

«Священики її порушують закон Мій і оскверняють святині Мої, не відокремлюють святого від несвятого і не вказують різницю між чистим і нечистим, і від субот Моїх вони заплющили очі свої, і Я принижений у них» (Єз 22.26).

 

Що ще Бог звинувачує?

«Чи можна людині обкрадати Бога? А ви обкрадаєте Мене. Скажете: «Чим обкрадаємо ми тебе?» Десятиною та приношеннями» (Мал 3.8).

 

Що рекомендує зробити Бог?

«Принесіть усі десятини в дім сховища, щоб у домі Моїм була їжа, і хоча б в цьому випробуйте Мене, говорить Господь Саваот: чи не відкрию Я вам отворів небесних і чи не виллю на вас благословення до надлишку?» (вірш 10).

 

Як зробили деякі з учнів Христа, не зрозумівши Його ясного вчення?

«З цього часу багато учнів Його відійшли від Нього і вже не ходили з Ним» (Іван 6.66).

 

За якої умови Бог обіцяє явити Свою велику милість грішникам?

«Нехай залишить безбожний шлях свій і беззаконник - помисли свої, і нехай звернеться до Господа, і Він помилує його, і до Бога нашого, бо Він багатомилостивий» (Іс 55.7).

 

Чому заради свого спасіння нечестиві повинні змінити спосіб свого мислення та шляхи свої?

«Мої думки - не ваші думки, ні ваші шляхи - шляхи Мої, говорить Господь» (вірш 8).

Примітка. Бог хоче, щоб ми думали так само, як і Він, щоб ми думали про істинне, чисте і вічне. І Він хоче, щоб ми прийняли Його шляхи, приємні шляхи, і йшли Його стежкою, стежкою миру.

 

Що особливо потрібно робити, щоб не відступити від віри?

«Пильнуйте і моліться, щоб не впасти в спокусу: дух бадьорий, а тіло немічне» (Марк 14.38).

 

Навіщо закликаються віруючі?

«Зазнайте самих себе, чи ви у вірі? самих себе досліджуйте. Чи ви не знаєте самих себе, що Ісус Христос у вас? Хіба ви не те, чим маємо бути?» (2 Кор 13.5).

 

Чого уникне людина, якщо Закон Божий буде в серці?

«Закон Бога його в серці його; не захитаються стопи його» (Пс 37.31).

 

Що робить Бог, коли відступник кається?

«Візьміть із собою молитовні слова і зверніться до Господа; кажіть Йому: «Забери всяке беззаконня і прийми на благо, і ми принесемо жертву уст наших... Вилікую відпадіння їх, полюблю їх за вподобанням; бо мій гнів відвернувся від них» (Ос 14.3,5).

 

Чи збільшиться останніми днями небезпека відступу від істини?

«І через множення беззаконня у багатьох охолоне любов» (Мат. 24.12).

 

Проти яких вад останнього часу ми застережені особливим чином?

«Дивіться ж за собою, щоб ваші серця не обтяжувалися об'їданням і пияцтвом і життєвими клопотами, і щоб той день не збагнув вас раптово» (Лука 21.34).

 

Що ми закликаємося робити, беручи до уваги ті небезпеки, які чатують на вас?

«Тож пильнуйте у будь-який час і моліться, щоб спромогтися уникнути всіх цих майбутніх лих і постати перед Сина Людського» (вірш 36).

Комментариев нет:

Отправить комментарий