среда, 25 января 2023 г.

ОДКРОВЕННЯ

 






VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

 


   Після гріхопадіння Бог не спілкувався з людьми особисто, як Він це робив в Едемі (Іс 59.2).

   Іноді Він передавав людям Свою волю через ангелів.

   Що стосується людей, Господь передає її через пророків. «Бо Господь нічого не робить, не відкривши Своєї таємниці рабам Своїм, пророкам» (Ам 3.7).

 

   Такі одкровення даються у баченні:

   «Якщо буває у вас пророк Господній, то Я відкриваюся йому у видінні, уві сні говорю з ним» (Чис 12.6).

   Одкровення від Бога дається через Духа Святого.

 

   Фізичний стан пророків у момент бачення:

1. Вони не дихають (затримка дихання), але можуть говорити і очі у них відкриті. «Я припав обличчям моїм до землі і онімів. Але ось хтось, на вигляд схожий на синів людських, торкнувся уст моїх, і я відкрив уста мої, почав говорити та сказав тому, що стояв перед мною: Пане мій! Від цього бачення начинки мої обернулися в мені і не стало в мені сили. І як може говорити раб такого мого пана з таким моїм паном? Бо в мені нема сили, і дихання замерзло в мені» (Дан 10.15-17).

2. Вони перебувають свідомістю на небесах і тому не усвідомлюють, що відбувається навколо і не бачать того, що навколо них: «Знаю людину у Христі, яка тому тому чотирнадцять років (чи в тілі - не знаю, чи поза тілом - не знаю: Бог знає) був вхоплений до третього неба» (2 Кор 12.2).

3. Окрім пророка, бачення не бачить ніхто. «І тільки один я, Даниїл, бачив це бачення, а бувші зі мною люди не бачили цього бачення, але сильний страх напав на них і вони втекли, щоб сховатися» (Дан 10.7).

Комментариев нет:

Отправить комментарий