вторник, 21 июня 2022 г.

ПОВСТАННЯ НА ЗЕМЛI




Після вигнання з неба сатана намагається залучити до повстання людину і заснувати своє царство на землі. Він успішно ввів людину в оману і став навіювати їй не скорятися Богу, а слухати його, сатану. Так людина стала підвладною сатані, його підданим, а земля стала територією повстання (Бут 3).
а) піддавшись спокусі сатани, вона порушила І заповідь
б) побажавши заборонений плід, вона порушила X заповідь
в) взявши заборонений плід, вона вкрала і порушила VIII заповідь
г) скуштувавши від забороненого плоду, вона увела смерть у світ і порушила VI-ю заповідь (не вбивай)

Сатана усунув покарання (відплата за гріх - смерть - Єз 18.4 , Рим 6.23 ) і обіцяв їм життя, якщо будуть підкорятися йому: «І сказав змій дружині: ні, не помрете» (Бут 3.4).

Таким чином, сатана став князем, правителем на цій землі.
«І сказав Йому (Христові) диявол: Тобі дам владу над усіма цими царствами та славу їх, бо вона віддана мені, і я, кому хочу, даю її» (Лука 4.6).
«Вже трохи Мені говорити з вами; бо йде князь цього світу…» (Іван 14.30).

Він також бог та батько на цій землі.
«Якщо ж і закрито Євангеліє, то закрито для тих, хто гине, у яких бог цього світу засліпив уми» (2 Кор 4.3-4).
«Ваш батько диявол, і ви хочете виконувати похоті вашого батька. Він був людиногубець від початку і не встояв у істині, бо немає в ньому істини. Коли він говорить брехню, говорить своє, бо він брехун і батько брехні. А як Я правду кажу, то не вірите Мені» (Іван 8.44-45).

Комментариев нет:

Отправить комментарий