среда, 27 марта 2024 г.

ОДКРОВЕННЯ

 






WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

 

 

   Після гріхопадіння Бог не спілкувався з людьми особисто, як Він це робив в Едемі (Іс 59.2).

   Іноді Він передавав людям свою волю через ангелів.

   А також через пророків. «Бо Господь нічого не робить, не відкривши Своєї таємниці рабам Своїм, пророкам» (Ам 3.7).

 

   Такі одкровення даються у баченні :

   «Якщо буває у вас пророк Господній, то Я відкриваюся йому у видінні, уві сні говорю з ним» (Чис 12.6).

   Одкровення від Бога дається через Духа Святого.

 

   Фізичний стан пророків у момент бачення :

1. Вони не дихають (затримка дихання), але можуть говорити і очі у них відкриті.

    «Я припав обличчям моїм до землі і онімів. Але ось хтось, на вигляд схожий на

    синів людських, торкнувся уст моїх, і я відкрив уста мої, почав говорити та

    сказав тому, що переді мною, що стояв: Пане мій! Від цього бачення нутрощі

    мої обернулися в мені і не стало в мені сили. І як може говорити раб

    такого мого пана з таким моїм паном? Бо в мені нема сили, і

    дихання замерзло в мені» (Дан 10.15-17).

2. Вони перебувають свідомістю на небесах і тому не усвідомлюють, що відбувається

    навколо і не бачать того, що навколо них: «Знаю людину у Христі, яка

    тому тому чотирнадцять років (чи в тілі - не знаю, чи поза тілом - не знаю: Бог

    знає) був захоплений до третього неба» (2 Кор 12.2).

3. Окрім пророка, бачення не бачить ніхто. «І тільки один я, Даниїл, бачив це

    бачення, а колишні зі мною люди не бачили цього бачення, але сильний страх

    напав на них і вони втекли, щоб сховатися» (Дан 10.7).

 

   Отже, справжній пророк у видінні має відкриті очі, не дихає і не усвідомлює, що твориться навколо нього в земному житті.

   Він надихається Святим Духом.

 

   Він навчає вірувати в Христа та Його Євангеліє.

   Він наставляє каяттю у гріхах і покірності Закону.

   Він учить дотримуватися суботи Господньої :

   «Якщо ти утримаєш ногу твою заради суботи від виконання забаганок твоїх у святий день Мій, і будеш називати суботу відрадою, СВЯТИМ ДНЕМ ГОСПОДНІМ, вшановуваним, і вшануєш її тим, що не будеш займатися звичайними твоїми справами, догоджувати твоїм забаганкам та марнословити, то будеш мати радість у Господі, і Я зведу тебе на висоти землі і дам скуштувати тобі спадщину Якова, батька твого: уста Господні промовили це» (Іс 58.13-14).

 

   Його вчення буде узгоджене з ВСІМИ попередніми пророками і Божими справами.

   ПО ПЛОДАХ ЇХ ДІЗНАЄТЕ ЇХ (Матв 7.20).

 

   Хибні пророки рухаються духом брехні, що походить від диявола (Іоанн 8.44). Вони мають видіння і стверджують, що ці видіння від Господа.

 

   Вірні ознаки лжепророків:

- їх передбачення НЕ ВИКОНУЮТЬСЯ;

- вони «дають знамення і творять чудеса» (Матв 24.24), щоб обдурити людей і тим змусити їх

  повірити їм, що вони мають владу відкидати Закон Божий та порушувати його;

- вони стверджують, що можна грішити, і вчать так людей;

- вони вчать, що люди не зобов'язані дотримуватися суботи. «Не вказують різницю між чистим і

  нечистим і від субот Моїх вони заплющили очі свої, і Я принижений у них» (Єз 22.26).

- вони перешкоджають Євангелії Христа. «Є люди, які слухають вас і бажають спотворити

  Євангелію Христову» (Гал 1.7).

- вони заперечують Божественність Христа.

  «Всякий дух, який не сповідує Ісуса Христа, що прийшов у тілі, не є від Бога, але це дух

  АНТИХРИСТА, про який ви чули, що він прийде тепер є вже у світі» (1 Івана 4.3).

- ПЛОДИ ЇХ - ЗЛО.

  «І тоді скажу їм: Я ніколи не знав вас; відійдіть від Мене, що роблять беззаконня» (Матв 7.23).

 

   БЕРЕЖІТЬСЯ ЛЖЕПРОРОКІВ !!! (вiрш 15)

 

   Дух пророцтва припиниться лише тоді, коли настане досконале (1 Кор 13.10).

 

   До Христа були не тільки пророки, а й пророчиці: Девора (Суд 4.4), Олдама (4 Цар 22.14) та ін.

   Окрім 12 апостолів та Павла, пророками у християнській церкві були: Агав (Дії 11.27-28); Варнава, Симон, Луцій, Манаїл (Дії 13.1); Юда та Сила (Дії 15.32). У Новому Завіті згадуються також: пророчиця Анна (Лука 2.36-38) та чотири доньки Пилипа (Дії 21.8-9).

 

   Останніми днями буде рясно вилити Святого Духа (Духа пророцтва) на Божий народ :

   «І в останні дні, каже Бог, виливаю від Духа мого на всяке тіло, і будуть пророкувати сини ваші та дочки ваші; і юнаки ваші будуть бачити видіння, і старці ваші сновидінням будуть зрозумілі. І на рабів Моїх і на рабинь Моїх у ті дні виллю від духа Мого, і будуть пророкувати» (Дії 2. 17-18).

 

   Про Дух пророцтва (його матимуть очікуючі Другого пришестя, тобто Адвентисти Сьомого Дня) :

   «БОГУ ПОКЛОНИСЬ, БО СВІДЧЕННЯ ІСУСОВО Є ДУХ ПРОРОЦТВА» (Об'явл 19.10).

   Цей дух буде ТІЛЬКИ В ІСТИНІЙ ЦЕРКВІ (АСД), яка дотримується заповідей Божих і віри в Ісуса (Об'явл 12.17 і 14.12).

 

   Народ Ізраїльський до Христа називався «суспільство Господнє» (Повтор 23.3), що було ім'ям Церкви Божої у Старому Завіті: «Буду проповідувати ім'я Твоє братам моїм, посеред ЗІБРАННЯ прославлю тебе» (Пс 22.33). «Серед Церкви заспіваю Тобі» (Євр 2.12). Тут йдеться про місце зборів, синагогу, будинок молитви.

 

   Коли Ізраїль згрішив проти Господа (Книги Царств і Параліпоменон), Він посилав пророків свідчити проти них, щоб привести їх до послуху Закону Божому. Настанови, надіслані Господом через пророків, називається СВІДЧЕННЯМ.

   Свідчення ці були звернені до Господнього суспільства, тобто до Церкви.

 

   Коли Ізраїль нарешті відмовився приймати свідчення і наполегливо продовжував порушувати Закон, Господь позбавив їх Духу пророцтва. «І запитав Саул Господа; але Господь не відповів йому...» (1 Сам 28.6).

 

   Коли ж Ізраїль каявся від щирого серця і підкорявся Закону, Дух пророцтва оживав знову, як це сталося з апостолами.

 

   Настанови в посланнях Нового Завіту також є свідченням через Дух пророцтва.

Комментариев нет:

Отправить комментарий