воскресенье, 11 июня 2023 г.

ОДКРОВЕННЯ

 






VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

 

 

   Після гріхопадіння Бог не спілкувався з людьми особисто, як Він це робив в Едемі (Іс 59.2).

   Іноді Він передавав людям Свою волю через ангелів.

   А також через пророків. «Бо Господь нічого не робить, не відкривши Своєї таємниці рабам Своїм, пророкам» (Ам 3.7).

 

   Такі одкровення даються у баченні:

   «Якщо буває у вас пророк Господній, то Я відкриваюся йому у видінні, уві сні говорю з ним» (Чис 12.6).

   Одкровення від Бога дається через Духа Святого.

 

   Фізичний стан пророків у момент бачення:

1. Вони не дихають (затримка дихання), але можуть говорити і очі у них відкриті.

    «Я припав обличчям моїм до землі і онімів. Але ось хтось, на вигляд схожий на синів

    людських, торкнувся уст моїх, і я відкрив уста мої, почав говорити та сказав тому, що

    переді мною, що стояв: Пане мій! Від цього бачення нутрощі мої обернулися в мені і не стало

    в мені сили. І як може говорити раб такого мого пана з таким моїм паном? Бо в мені нема сили,

    і дихання замерзло в мені» (Дан 10.15-17).

2. Вони перебувають свідомістю на небесах і тому не усвідомлюють, що відбувається навколо і

    не бачать того, що навколо них: «Знаю людину у Христі, яка тому тому чотирнадцять років

    (чи в тілі - не знаю, чи поза тілом - не знаю: Бог знає) був зхоплений до третього неба»

    (2 Кор 12.2).

3. Окрім пророка, бачення не бачить ніхто. «І тільки один я, Даниїле, бачив це бачення, а бувші

    зі мною люди не бачили цього бачення, але сильний страх напав на них і вони втекли,

    щоб сховатися» (Дан 10.7).

Комментариев нет:

Отправить комментарий