четверг, 2 марта 2023 г.

ЯК I ДО ЧОГО

 






????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

Читання Біблії відноситься, згідно з волею Божою, так само як і їжа і пиття, до необхідних щоденних обов'язків, тому що в Єр 15.16 написано: «Знайдені слова Твої, і я їх з'їв». У самій Біблії наводяться численні аргументи, чому ми не маємо права забувати про її читання. Ось найголовніші з них, чому це треба робити :

1. Для пізнання сутності Божої. Суть Божа - Його велич (Пс 19), любов (1 Іван 4.16), милосердя (Чис 14.18), вірність (Пс 25.10), істина (Чис 23.19) - розкриваються нам через одкровення Його Слова.

2. Для віри. «Отже віра від слухання, а слухання від слова Божого» (Рим 10.17).

3. Для зростання у вірі. «Як новонароджені немовлята, полюбіть чисте словесне молоко, щоб від нього зростати вам на спасіння» (1 Пет 2.2).

4. Для впевненості у порятунку. «Це я написав вам, віруючим в ім'я Сина Божого, щоб ви знали, що ви, віруючи в Сина Божого, маєте життя вічне» (1 Іван 5.13).

5. Для істинності вчення. «Той, хто тримається істинного слова, згідно з вченням, хай буде сильним, наставляє в здоровому вченні і противників викриває (Тит 1.9). Біблія є необхідним орієнтиром для нашого мислення та життя. Тоталітарні сектанти ж, навпаки, користуються Біблією як довідником, у якому шукають лише підтвердження тому, чого вони були навчені.

6. Для надійного ведення по життю. «Слово Твоє - світильник для ноги моєї і світло для стежки моєї» (Пс 119.105).

7. Щоб встановити, чому у житті належить пріоритет. «Шукайте ж насамперед Царства Божого і правди Його, і це все додасться вам» (Матв 6. 33).

8. Для дітей. «Тож покладіть ці слова мої в ваше серце і в вашу душу... і навчайте їм синів своїх» (Повтор 11.18-19).

9. Для правильного поводження з ближніми. «Люби ближнього твого, як самого себе» (Матв19.19). «По смиренномудрості почитайте один одного вищим за себе» (Фил 2.3). «Любіть ворогів ваших, благословляйте тих, що проклинають вас, благодійніть тих, хто вас ненавидить, і моліться за тих, що кривдять і гонять вас» (Матв 5.43).

10. Для радості та підкріплення. «Навіки не забуду наказів Твоїх, бо ними Ти оживляєш мене» (Пс 119.193). «І було слово Твоє мені на радість і на радість серця мого» (Єр 15.16).

11. Для втіхи у важких обставинах. «Наказами Твоїми я напоумлений» (Пс 119.104).

12. Для надання допомоги у нужді. "Приклич мене ..." (Пс 51.15).

13. Для охорони від хибних шляхів. «Наказами Твоїми я зрозумілий, тому ненавиджу всякий шлях брехні» (Пс 119.104). Ісус пояснює хибні шляхи людини незнанням Біблії: «Помилуєтеся, не знаючи Писань, ані сили Божої» (Матв 22.29).

14. Для захисту від гріха. «У своєму серці я сховав слово Твоє, щоб не грішити мені перед Тобою» (Пс 119.11).

15. Для усвідомлення провини. «Все Писання богонатхненне і корисне для навчання, для викриття, для виправлення, для повчання в праведності» (2 Тим 3.16).

16. Для передбачення майбутніх подій. «Об'явлення Ісуса Христа… щоб показати Своїм рабам, що має бути незабаром» (Об'явл 1.1).

17. Як основу для наукової роботи. Біблія дає основні принципи багатьох наук. Вони є особливо необхідними передумовами у тих галузях науки, які мають справу з питаннями походження людини (наприклад, космологією, геологією, біологією) або його природи (наприклад, психологією, медициною).

18. Для пізнання волі Божої. «Щоб пізнати, що є воля Божа» (Рим 12.2). Воля Божа виражається не тільки в Десяти заповідях (Вих 20.1-17), але і в інших численних місцях Біблії (наприклад, 1 Фес 4.3, 5.18 ; 1 Пет 2.15; Євр 10.36, 13.21).

19. Для очищення думок. «Ви вже очищені через слово, яке Я вам проповідував» (Іван 15.3).

20. Для мудрих вчинків. «Початок мудрості - страх Господній; розум вірний у всіх, хто виконує його заповіді» (Пс 111.10).

 

Як читати Біблію?

1. До читання Біблії треба підходити МОЛИТВЕННО.

   Лютер свого часу дав хорошу пораду: «Не клади руку на Писання, а молитовно йди Його стопами».

- Проси про те, щоб Слово відкрилося тобі: «Відкрий мої очі, і побачу чудеса закону Твого» (Пс 119.18).

- Дякуй і прославляй Господа: «Уста мої вимовляють хвалу, коли Ти навчиш мене уставам Твоїм» (Пс 119.171).

- Радуйся: «Радий я слову Твоєму, як здобув великий прибуток» (Пс 119.162).

2. До читання Біблії слід підходити з очікуванням.

   «Відкриваю уста мої, і зітхаю; бо заповідей твоїх спрагу» (Пс 119.131).

3. До читання Біблії слід підходити духовно налаштованим.

   «Щоб нам служити Богу в оновленні духу, а не за старою літерою» (Рим 7.6). Крім того, що Біблія наказує скрупульозно поводитися з текстами, він застерігає від фальшивого буквоїдства холодної застиглої віри і вказує на правильний духовний зміст: «Він (Бог) дав нам здатність бути служителями Нового Завіту, не літери, а духу; тому що літера вбиває, а дух творить» (2 Кор 3.6).

4. До читання Біблії слід підходити зі смиренністю.

   Божі думки перевершують наш розум, тому не треба сумніватися навіть тоді, коли не все зрозуміло. Слово Боже рекомендує смирення: «Мої думки - не ваші думки, ані ваші шляхи - шляхи Мої, говорить Господь» (Іс 55.8).

5. До читання Біблії потрібно підходити з бажанням.

   «Як я люблю закон твій! Весь день роздумую про нього» (Пс 119.97).

6. До читання Біблії слід підходити з довірою.

   «Але за словом Твоїм закину мережу» (Лука 5.5).

7. Біблію слід читати як призначений нам особистий лист Божий.

    Один із основоположників пієтизму Бенгель сказав: «Писання - це лист, у якому мій Бог наказав повідомити мене, чого я повинен прагнути і куди мій Бог мене направить».

8. Біблію слід багато читати.

   «Слово Христове нехай вселяється у вас, з усякою мудрістю; Навчайте одне одного псалмами, славослів'ям та духовними піснями, у благодаті оспівуючи в серцях ваших Господу» (Кол 3.16).

 

 Десять обітниць, що читають і виконують Слово:

1. Приналежність до Бога. «Хто від Бога, той слухає слова Божі» (Іван 8.47).

2. Мир. «Великий мир у тих, хто любить закон твій, і немає спотикання їм» (Пс 119.165).

3. Радість. «Це сказав Я вам, нехай радість Моя буде в вас, і радість ваша буде досконала» (Іван 15.11).

4. Блаженство. «Блажен, хто дотримується слів пророцтва цієї книги» (Об'явл 22.7).

5. Благополуччя. «І буде він як дерево, посаджене при потоках вод, яке приносить плід свій у свій час, і лист якого не в'яне; і в усьому, що він не робить, встигне »(Пс 1.3).

6. Успіх. «Хай не відходить ця книга закону від уст твоїх; але повчайся в ній день і ніч, щоб точно виконувати все, що в ній написано: тоді ти будеш успішний у шляхах твоїх і будеш чинити розсудливо» (Нав 1.8).

7. Почута молитва. «Якщо перебуватимете в Мені, і слова Мої у вас будуть, то, чого не бажаєте, просіть, і буде вам» (Іван 15.7).

8. Очищення думок. «Ви вже очищені через слова, які Я вам проповідував» (Іван 15.3).

9. Путівник для порятунку. «Писання… можуть примудрити тебе у спасіння вірою в Христа Ісуса» (2 Тим 3.15).

10. ДАР ВІЧНОГО ЖИТТЯ. «Слухаючий слово Моє і віруючий у Того, Хто послав Мене, має вічне життя і на суд не приходить, але перейшов від смерті в життя» (Іван 5.24).

Комментариев нет:

Отправить комментарий