среда, 5 апреля 2023 г.

СПIЛКУВАННЯ

 






ННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННННН

 

 

   Виклич до мене - і Я відповім Тобі, покажу тобі велике і недоступне, чого ти не знаєш.

                                                                                         Єремія 33.3

   Поклич мене в день скорботи; Я визволю Тебе, і ти прославиш Мене.

                                                                                         Псалом 50.15

 

   Великою перевагою для нас є можливість спілкування з Творцем, з тим, хто створив безліч світів і планет у призначених ним орбітах.

   Він пропонує прийти до Нього з нашими численними проблемами і труднощами, і Він допоможе нам і позбавить нас скорботи.

   Це велелюбне ставлення Творця до людей навіть у давнину викликало глибоке подив і захоплення (Пс 8.2-5).

 

   Бог відкривається нам:

- через природу

- через Своє Слово

- через провидіння

- через керівництво Святого Духа

   Але для повноцінного духовного життя ми маємо відкрити перед Ним наші серця. Ми повинні бути в дієвому союзі з нашим Небесним Батьком.

   Нехай наші серця відчувають тяга до Нього, нехай Його справи, Його милосердя і Його благословення стоять завжди перед нашими поглядами і викликають наше здивування.

   Крім того, ми повинні вдаватися до Нього за порадою в нашому повсякденному житті.

   Вдаватися ж до Бога ми можемо лише за допомогою молитви. МОЛИТВА Є РОЗМОВ З БОГОМ; у молитві ми відкриваємо наші серця Богу, ЯК ІНШЕ:

   Народ! Сподівайтеся на Нього завжди; Виливайте перед Ним ваше серце: Бог нам притулок.

                                                                                         Псалом 62.9

 

                   Необхідність молитви

   Давид про спосіб наближення до Бога каже таке:

   А я з молитвою моєю до Тебе, Господи.

   У час благоугодний, Боже, по велику доброту Твою почуй мене в правді спасіння Твого; витягни мене з тину, щоб не впасти мені; нехай ізбавлюсь від тих, що ненавидять мене, і від глибоких вод.

                                                                                         Псалом 69.14-15

   Про почутті молитви Давид говорив:

   Я шукав Господа, і Він почув мене, і від усіх небезпек моїх визволив мене. Хто глянув до Нього, ті просвічувалися, і обличчя їх не посоромляться.

                                                                                         Псалом 34.5-6

 

   Молитися необхідно кожній людині, бо МОЛИТВА З'ЄДНУЄ НАС З ДЖЕРЕЛОМ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ - БОГОМ. Всі добрі дари виходять від Бога, і через молитву вони стають нашим надбанням.

   Але це необхідно робити кожному з нас, так само, як ніхто інший не може за нас ні їсти, ні пити, ні спати, ні вчитися грамоти. ВСЕ ЦЕ КОЖНИЙ ПОВИНЕН РОБИТИ САМ ДЛЯ СЕБЕ, В ТОМУ ЧИСЛІ І БРАТИ ДУХОВНІ БЛАГА, БО ВОНИ ДАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ТИМ, ХТО ОСОБИСТО ЗВЕРТАЄТЬСЯ ЗА НИМИ ДО БОГА.

 

   Молитва пророка Даниїла описана в Дан 9.3-17

   Історія патріархів і пророків показує, що всі вони були подібні до нас люди. Вони також боролися зі спокусами. Вони впадали в гріх, але за допомогою благодаті Божої здобували над ними перемогу ТІЛЬКИ Дякуючи Постійному Спілкуванню з Богом.

   Ісус Христос залишив нам приклад сталості у молитві:

   Він, у дні плоті своєї, з сильним зойком і зі сльозами приніс молитви і благання Можему врятувати Його від смерті; і був почутий за Своє благоговіння.

                                                                                         Євреям 5.7

   Наш Спаситель прийняв на себе наші потреби та наші немочі. Щоб мати потрібні сили для виконання завдання, Він палко благав Батька про підтримку і допомогу. Його людяність обумовлювала необхідність молитви. У спілкуванні зі Своїм батьком Він відчував розраду і радість.

   І якщо Син Божий відчував потребу в молитві, чи не повинні ми, слабкі та грішні люди, тим більше усвідомлювати її?

 

                   Як і про що має молитися?

   Зразкова молитва - ОТЧЕ НАШ (Матв 6.9-13).

   Двічі вимовив Він цю молитву - в Нагірній проповіді і через кілька місяців перед учнями. Цим Він хотів наголосити на її важливості.

   Слова цієї молитви може зрозуміти дитина, але найкращий людський геній не проникне до її глибини.

   Вона містить:

- подяка

- виклад наших потреб

- визнання гріхів та покаяння

- надія

- прохання про милість

 

   З тексту Дії 4.23-29 ми бачимо, що апостоли молилися про те, чого вони потребували. Так і ми можемо молитися Богу згідно з нашими потребами.

   Нам необхідно використовувати можливість молитви на самоті «в таємній кімнаті» (Матв 6.6). Ми також повинні молитися в суспільстві та в колі сім'ї, але й не втрачати можливості перебування наодинці з Богом.

   На самоті ми розкриваємо перед Богом своє серце, всі свої турботи, радості, потреби, побоювання - все, що нас гнітить і мучить і що заспокоює нас.

ВАШІ ТЯГИ НІКОЛИ НЕ МОЖЕ БУТИ ДЛЯ НЬОГО ЗАЛИШЕ ТЯЖКИМ, ЩОБ ВІН НЕ МОГ ЙОГО ЗНЕСТИ, ТОМУ ЩО ВІН КЕРУЄ ВСЕМУ ВСЕСВІТУ - У ЙОГО РУКАХ ЗНАХОДИТЬСЯ СУД.

 

   У молитві ми повинні просити про мудрість (Яків 1.5-7). Саме вона унеможливлює сумніви. Той, хто сумнівається, не отримає проханого. "Худо молитися, коли на умі двоїться".

   Все, чого не попросите в молитві з вірою, отримаєте.

                                                                                         Матвій 21.23

   Тільки через молитву можна отримати прощення гріха:

   Багато разів обмий мене від беззаконня мого, і від гріха мого очисти мене, бо беззаконня мої я усвідомлюю, і гріх мій завжди переді мною.

                                                                                         Псалми 51.4-5

   Я відкрив Тобі гріх мій і не сховав беззаконня Мого; я сказав; «сповідаю Господеві мої злочини», І ТИ ЗНЯВ З МЕНЕ ВИНУ ГРІХА МОГО.

                                                                                         Псалом 32.5

 

   Впевненість у пробаченні:

   ЯКЩО СПОВІДАЄМО ГРІХИ НАШІ, ТО ВІН, БУДУЧИ ВІРЕНИЙ І ПРАВЕДЕНИЙ, ПРОЩИТЬ НАМ ГРІХИ НАШІ І ОЧИЩИТЬ НАС ВІД БУДЬ-ЯКОЇ НЕПРАВДИ.

                                                                                         1 Івана 1.9

   Однак неодмінною умовою прощення є те, що МИ ПОВИННІ ПРОЩАТИТИ БЛИЖЧИМ ЇХНІ ГРІХИ ПРОТИ НАС.

 

   Наші молитви можуть бути не почуті:

- якщо не сповідаємо наші гріхи (Пс 66.18)

- якщо навмисно грішимо (Іс 59.2)

- з інших причин (Лука 6)

   МОЛИТВА НЕ БУДЕ ПОЧУТА, ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ВИКОНАЄ УМОВ ВІДПОВІДІ НА НІЇ. Це відоме нам правило ділових стосунків.

   Умови відповіді на молитву:

- рішення не грішити більше (Іван 5.14)

- відповідність наших бажань Божій волі (Іван 15.7)

- перебування в Христі і прохання в ім'я Його (Іван 16.24)

Комментариев нет:

Отправить комментарий